TAXiPAY SÚGÓ
ROSSZUL LEZÁRT TAXIPAY FUVAROK KORRIGÁLÁSA

Néhányszor előfordul, hogy véletlenül rossz fizetési móddal zárjátok le a diszpót (pl. taxipay-es fuvart kp-s fuvarként), elsőként arra szeretnénk megkérni titeket, hogy kiemelten figyeljetek ezekre az esetekre. Másodsorban tudjuk, hogy bárkivel megeshet, hogy véletlenül rosszul zár le egy ilyen fuvart.

Ezért kidolgoztunk erre egy folyamatot, hogy az ilyen fuvarok viteldíját ne veszítsétek el. A hiba javítását csak akkor tudjuk vállalni, ha minden lépést teljesítetek:
El kell küldeni a fuvaradatokat

A rossz lezárás napján kérjük e-mailben a penzugy@6x6taxi.hu e-mail címre elküldeni az adott fuvar azonosítóját LEFOTÓZVA (B2023-..... kezdetű), az URH kódot és lefényképezve a QR kódos csekket vagy a papír taxipay-es kártyát.
Plasztik taxipay kártya esetén amennyiben nem tudsz fotót küldeni, írd meg nekünk a sorszámát, de lehetőség szerint azt is kérd, hogy lefotózhasd!
Ezen kívül egy rövid leírást kérünk, hogy mi történt.
Minden esetben kérjük még lefotózni és beküldeni az adott fuvar taxióra nyugtáját is.

A beküldött adatok módosítása hétköznap, munkaidőben fog megtörténni, kérjük hétvégi beküldés esetén ezt vegyétek figyelembe. Módosítás után visszaigazolást fogunk küldeni.

Nem aznapi beküldést vagy hiányos adatok esetén nem lesz lehetőségünk a módosításra, kérjük legyetek pontosak.