TAXiPAY SÚGÓ
Life TV együttműködés

2021. február elején megkezdtük együttműködésünket a Life TV-vel, melynek keretében jelentős számú vendég szállításra kaptunk megbízást. Március 16-án, kedden kibővül a megállapodásunk, melynek értelmében minden hétköznap reggel 05:30 és 10:30 között 1 gépkocsit biztosítunk a reggeli műsor vendégeinek a III. kerület, Lajos utca 89. szám alatt található parkoló,és a Lajos utca 126-130. szám (stúdió) közötti szállítására. A feladatra minden hétköznap reggel 05:20-as kiállással fogunk keresni jelentkező kollégát.

A szolgáltatás feltételei:

- Csak frissen lemosott, kívül-belül tiszta autóval lehet a szolgáltatásra jelentkezni (kivétel esőben, hóban)

- Csak makulátlan állapotú autóval lehet a szolgáltatásra jelentkezni. Ez magában foglalja a fólia/festés sérülésmentességét, dísztárcsák/felnik teljes épségét, a céges matricák hiánytalan meglétét és állapotát!

- A szolgáltatás közben szokásos módon kötelező a maszk felvétele még az utas beszállása előtt. A maszk viselése kötelező az utasnak is!

- Továbbra is kötelező minden utas előtt és után szellőztetni a gépkocsit!

- 05:20-ra ki kell állni a 1036 Budapest, Lajos utca 89-hez. Ez egy parkoló.


Nem kell behajtani a sorompón, hanem a sorompóhoz lehető legközelebb le kell parkolni az autót. Ezt követően oda kell menni a sárga parkolóőr-bódéhoz, és el kell kérni a Life TV A4 laminált papírját, és azt a sorompós bejárat felé néző autóüvegeteken jól látható helyen el kell helyezni!


05:20 és 05:30 között fel kell hívni Ferencz Péter gyártásvezetőt a 0670-308-3240 telefonszámon, és be kell jelentkezni. A szolgáltatásra, vendégekre vonatkozóan adhat utasítást is nektek.

- Aki a címet aznap kapta, fog kapni a Birdie rendszerbe regisztrált e-mail címére egy listát, ami tartalmazza az aznap érkező vendégek nevét és gépkocsijuk rendszámát. Amikor az adott rendszámmal megérkezik a vendég a parkolóba és kisétál onnan, oda kell lépni hozzá, és udvariasan meg kell szólítani az alábbiak szerint: ''Üdvözlöm! A 6x6 Taxi sofőrje vagyok, én viszem el Önt a stúdióhoz! Természetesen nem kell fizetni, ezt a TV rendezi! Legyen kedves a maszkot felvenni!'' Természetesen legtöbb esetben maga a vendég már eleve oda fog menni az autóhoz, hiszen tájékoztatják őket arról, hogy ezért van ott a taxi. A vendégnek az ajtót ki kell nyitni kívülről, és be is kell csukni azt az utas beszállása után! A vendégeket a 1036 Budapest, Lajos utca 126-130. számhoz kell szállítani!


Az utasokat nem kell bekísérni, csak a bejáratot kell megmutatni érkezéskor.

- Adott 5 fő, akik ha nem szerepelnek a megküldött listán, akkor is jogosultak szállítást igénybe venni a stúdió és a parkoló között.
Jogosultak: Csonka András, Ábel Anita, Hajdú Steve, Holdampf Linda, Joshi Bharat

- Fontos, hogy Joshi Bharat csak ritkán áll meg autójával a parkolóban. Ilyen esetben azonban miután leparkolt és kisétált, lépjetek oda hozzá, udvariasan szólítsátok meg az alábbiak szerint: ''Üdvözlöm Bharat! Felvihetem a stúdióhoz? (természetesen neki sem kell fizetnie) Kérem, legyen kedves felvenni a maszkot! Jöjjek Önért 10:30-ra, hogy visszahozzam?''
Amennyiben kéri, úgy 10:30-kor a Lajos utca 126-130. szám alatt kell megvárni őt, és visszavinni a parkolóba. Ilyen esetben mindig értesíteni kell a diszpécserközpontot, és jelezni kell, hogy ''Joshi Bharatért vissza kell mennem, ezért 5,5 órát számolok el''.

- A szolgáltatás díja 5 óra esetén 15.000 Ft, 5,5 óra esetén 16.500 Ft. A szolgáltatási díj tartalmazza a várakozás, és a két cím közötti ''ingázás'' teljes költségét. A szolgáltatás díját virtuális kártyára fogjátok majd lezárni. A megjelölt összegtől eltérni kizárólag a diszpécserközpont külön engedélyével lehet!

- Fontos, hogy a vendég kérésére SEM lehet eltérni a megadott feladattól, tehát például a parkolóhoz visszaszállítás esetén nem lehet vállalni olyat, hogy elszállítjátok őt, vagy mást onnan. Ha az utasnak taxi igénye van, fel kell hívni a kapcsolattartót, Ferencz Péter gyártásvezetőt a 0670-308-3240 telefonszámon, és jelezni kell neki, hogy ki milyen fuvarigényt jelzett nektek. Ilyen esetben Ferencz Péter fogja elbírálni, hogy jogosult-e a vendég taxira, és ha igen, ő maga fog rendelni másik taxit a központtól.

- A szolgáltatás végeztével a Life TV papírlapot vissza kell vinni a parkolőr-bódéhoz, és át kell adni, meg kell köszönni a segítségét.

- ''Egészségügyi szünet'' esetén igyekezzetek dolgotokat akkor elvégezni, amikor nincs várható vendég érkezés, illetve ilyen esetben mindig egyeztessetek a gyártásvezetővel.

- Közvetlenül a vendég érkezése előtt ne dohányozzatok, és ne étkezzetek. Kérjük, ne szemeteljetek. Akire panasz érkezik, etikai berendelésben fog részesülni.

- Műszaki hiba esetén haladéktalanul értesítsétek a diszpécsereket, hogy a helyettesítésről gondoskodhassanak. A helyettesítés megérkezéséig ne hagyjátok el a helyszínt, különösen, akkor ha vendég ül az autóban.

- Az etikai bizottság tagjai szúrópróba szerűen ellenőrzést fognak tartani.